הקמת חנויות

הקמת חנויות

מקימים חנות חדשה? הגעתם למקום הנכון!

חברת גנה מתמחה בשיווק ובהתאמה של ציוד לחנויות החל ממדפים, שולחנות, קופות רושמות, עגלות סופר, סלסלות, מתקני תצוגה ואחסון שונים ללחם, מאפים, ממתקים, פיצוחים וכו, כמו כן תמצאו אצלינו מגוון גדול של בסטות לפירות וירקות, מכונות אריזה, משקלים מתקדמים ועוד ועוד מגוון גדול של ציוד הכל בייבוא אישי! החברה רואה עצמה מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות המוצרים. בשל ניסיונה הרב והמוניטין האיכותי שלה, עם לקוחותיה נמנים עסקים וארגונים בכל סדר גודל, מחנויות ובתי קפה ועד לרשתות שיווק גדולות, כגון שופרסל, חצי חינם ועוד.

החברה מפעילה סניף ראשי הממוקם ברחוב הפלד 44 (אזור התעשייה) בחולון, תמצאו בחברה מגוון עצום של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים.

 

התחייבות לאספקה והקמה מהירה*

 

גנה מספקת כבר 30 שנים לבתי עסק רבים בכל רחבי הארץ מגוון ציוד רחב לניהול העסק. באתרנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לבתי עסק מתחומים שונים, כגון: סופרמרקטים, קמעונאים, מרכולים, רשתות שיווק, חנויות נוחות, דוכני ממכר מזון ועוד.​

החברה קיימת כבר כמה עשורים ובמהלכן שירתה מאות לקוחות מרוצים. לגנה בע"מ לקוחות קטנים רבים כמו גם לקוחות גדולים ומוכרים יותר, החל בבתי קפה שכונתיים וכלה ברשתות גדולות כמו שופרסל, חצי חינם, עדן טבע מרקט, שטראוס, טיב טעם, פפיה, פיצה שמש, רשות שדות התעופה, פורמקס, סקופ ועוד.


*הכנת הסחורה הינו 14 יום בהתאם למלאי | ט.ל.ח

  • טיפים להקמת חנות לחץ כאן

    1. ערכו מחקר שוק:

    לפני היציאה למיזם הסופרמרקט שלך, חיוני לערוך מחקר שוק מעמיק. הבן את הנתונים הדמוגרפיים, העדפות הצרכנים ודפוסי הקנייה של קהל היעד שלך. זהה את התחרות באזור והעריך את החוזקות והחולשות שלהן. מידע זה ינחה את תהליך קבלת ההחלטות שלך ויעזור לך למקם את הסופרמרקט שלך להצלחה.


    2. פתח תוכנית עסקית מוצקה:

    תוכנית עסקית מובנית היטב היא קריטית עבור כל מיזם חדש. זה משמש כמפת דרכים, המתאר את המטרות, האסטרטגיות והתחזיות הפיננסיות שלך. כלול פרטים על שוק היעד שלך, מוצרים ושירותים, אסטרטגיות שיווק, תמחור ותוכניות תפעול. תוכנית עסקית מקיפה לא רק תעזור לך להבטיח מימון אלא גם תספק תוכנית לצמיחה העתידית של הסופרמרקט שלך.


    3. בחר מיקום אידיאלי:

    בחירת המיקום הנכון היא חיונית להצלחת הסופרמרקט שלך. חפשו אזורים עם אוכלוסיה צפופה, נגישות טובה ומתקני חניה בשפע. שקול קרבה לאזורי מגורים, בתי ספר, משרדים ומפעלים מסחריים אחרים. בנוסף, נתח את התחרות בסביבה ושאף לבדל את הסופרמרקט שלך על ידי הצעת מוצרים או שירותים ייחודיים.


    4. מימון מאובטח:

    הקמת סופרמרקט דורשת השקעת הון משמעותית. חשב את העלויות המשוערות עבור רכישה או השכרה של הנכס, הקמת החנות, הציוד, המלאי, כוח האדם, ההיתרים, הרישיונות והשיווק. בדוק אפשרויות מימון כגון הלוואות בנקאיות, שותפויות או משקיעים. תוכנית עסקית ערוכה היטב תגדיל את הסיכויים שלך להבטיח את המימון הדרוש.


    5. צור קשרי ספקים:

    בניית קשרים חזקים עם ספקים אמינים חיונית לשמירה על סופרמרקט מצויד היטב. מחקר וזיהוי ספקים שיכולים לספק מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים. לנהל משא ומתן על תנאים והגבלות נוחים, לרבות תנאי תשלום, לוחות זמנים לאספקה ​​ואחריות למוצר. הערך באופן קבוע את ביצועי הספק כדי להבטיח זמינות ואיכות מוצרים עקביים.


    6. צור פריסת חנות מושכת:

    פריסת סופרמרקט מעוצבת משפרת את חווית הקנייה ומעודדת לקוחות לחקור את ההצעות שלך. בצע אופטימיזציה של פריסת החנות לניווט קל, שילוט ברור ותצוגות מוצרים אטרקטיביות. ארגן פריטים דומים יחד והצב אסטרטגית מוצרים בעלי ביקוש גבוה ליד הכניסה או דלפקי הקופה. שקול לשלב טכנולוגיות מודרניות כגון מערכות קופה עצמית כדי לייעל את תהליך הקניות.


    7. גייס והכשרת צוות בעל ידע:

    שירות לקוחות יוצא דופן הוא היבט מכריע בהצלחתו של כל סופרמרקט. שכור אנשי צוות ידידותיים, בקיאים ואמינים שיכולים לספק סיוע והכוונה לקונים. השקיעו בתוכניות הדרכה כדי להבטיח שהעובדים שלכם בקיאים בידע במוצר, בתקשורת אפקטיבית ובכישורי פתרון בעיות. עודדו תרבות עבודה חיובית שמעריכה עבודת צוות, מקצועיות ושביעות רצון לקוחות.


    8. יישם אסטרטגיות שיווק יעילות:

    יישם מגוון אסטרטגיות שיווק כדי למשוך לקוחות לסופרמרקט שלך. השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית, פרסום מקוון ומדיה מודפסת מקומית כדי ליצור מודעות לגבי המותג שלך. הצע הנחות, מבצעים ותוכניות נאמנות כדי לעודד עסקים חוזרים. בנוסף, שקול להשתתף באירועים קהילתיים כדי לבסס את הסופרמרקט שלך כעסק מקומי מהימן.


    סיכום:

    הקמת סופרמרקט מצליח דורשת תכנון קפדני, ביצוע קפדני והתמקדות בשביעות רצון הלקוחות. על ידי ביצוע מחקרי שוק מעמיקים, פיתוח תוכנית עסקית מוצקה, בחירת מיקום אידיאלי, הבטחת מימון, יצירת קשרי ספקים, יצירת פריסת חנות מושכת, העסקת צוות בעל ידע ויישום אסטרטגיות שיווק יעילות, אתה יכול למקם את הסופרמרקט שלך להצלחה ארוכת טווח בשוק תחרותי. זכרו, יכולת הסתגלות וחדשנות מתמדת יהיו המפתח להתקדם בתעשיית הסופרמרקטים המתפתחת ללא הרף

מקימים עסק חדש?

רוצים לחדש עסק קיים?

בגנה מקימים חנות שלמה גם תוך 24 שעות! ייעוץ והכוונה חינם התקשרו: 077-9978585

או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

Share by: