תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק

תוכנה לניהול עסק – כל מה שאתם צריכים לדעת

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, אנו צריכים להתמודד עם הרבה מאוד מידע. זה נכון באופן כללי בחיים שלנו, וזה נכון בפרט כשאנחנו מנהלים עסק. כבעלים אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה קורה בכל רגע נתון, הן מבחינת קהל הלקוחות, הן מבחינת ההכנסות וההוצאות, הן מבחינת הפעילות הפרסומית ועוד.

אם ננסה לנהל את כל הפרמטרים הללו באמצעות נייר ועט, לא בטוח שנצליח, וגם אם כן – זה ייקח לנו הרבה מאוד זמן, זמן יקר שיכולנו להשקיע במינוף נוסף של העסק.

למרבה המזל, מכיוון שאנחנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם שכזה, היום ניתן לבצע את המעקבים והניתוחים של כל מה שמתרחש בארגון בדרך פשוטה וקלה. קוראים לה – תוכנה לניהול עסק.

 

איך זה עובד? 

פשוט מאוד! בבסיס התוכנה ישנו מאגר נתונים אליו ניתן להזין כמות כמעט בלתי מוגבלת של נתונים. לבסיס הנתונים הזה אתם יכולים להכניס כל מידע רלוונטי, כגון הוצאות והכנסות, שמות ופרטי התקשרות של הלקוחות ושל הספקים שלכם, יומני פגישות שלכם ושל עובדים נוספים בחברה, פרטי הזמנות, פרטי אירועים ועוד.

כשכל הנתונים מוזנים למערכת, אתם יכולים לקבל כל מידע שאתם רוצים בלחיצת כפתור, החל מניתוח מקיף של ההוצאות שלכם ועד שליחת דיוור ייעודי לחברי מועדון.

 

כל הפרטים – בסדר מופתי

תוכנה לניהול עסק מאפשרת לכם מצד אחד להזין לתוכה כמות אדירה של נתונים, שלכאורה אינם קשורים אחד בשני, ומאידך – לשלוף בלחיצת כפתור, רק את המידע הרלוונטי עבורכם ברגע נתון. באמצעות התוכנה תוכלו לנהל את כל הידע שנחוץ לכם, וכן לשמר אותו ולטייב אותו בכל פעם מחדש, כך שתהיה לכם היכולת לשלוט על כל המתרחש במחלקות השונות של הארגון:

 

  • מאגר לקוחות (CRM) – תיעוד התקשרויות עם לקוחות, מערכת התרעות ועוד.
  • יומנים – ניהול יומני פגישות של העובדים והמנהלים בארגון.
  • מכירות – הפקה של שטרי מכר, תעודות משלוח, חשבוניות ומסמכים נוספים.
  • רכש – מעקב אחר מכרזים, הצעות מחיר, הזמנות מספקים, תשלומים לספקים ועוד.
  • גבייה – הפקת דוחות גבייה, גיול חובות, מסמכים לחייבים ודוחות פיננסיים נוספים.
  • ניהול כללי – קופה, הזמנות, משלוחים, הזמנות, מועדוני לקוחות, דוחות עבודה, הנחות ומבצעים.
  • סליקה – סליקת כרטיסי אשראי.
  • הנהלת חשבונות – הפקת דוחות למס הכנסה, למע"מ ולרשויות השונות ועוד.
  • ממשקים לתוכנות חיצוניות – תן ביס, חשבשבת ועוד.

ייעול תהליכי עבודה

תוכנה לניהול עסק היא תוכנת מחשב קיימת, העוברת התאמה מדויקת לצורכי העסק הפרטי שלכם ומאפשרת לכם לייעל את תהליכי העבודה מול הלקוחות, לעקוב אחר היסטוריית הקשר איתם וכמובן – לנהל בצורה מדויקת את כל מערך הכספים בארגון.

חשיפה מבוקרת

תוכנה לניהול עסק מאפשרת לכם להזין לתוכה הרבה מאוד נתונים, אולם בוודאי לא הייתם רוצים שכל מי שעובד על הקופה יוכל לראות את כולם. מסיבה זאת, התוכנה מאפשרת לכם למדר משתמשים על פי הדרגה המקצועית שלהם, וכך רק מי שיורשה על ידכם יוכל לראות נתונים מסוימים. כך הניהול ייעשה בצורה מבוקרת לחלוטין, שתאפשר לכם להיות כל הזמן עם היד על הדופק.

 

גנה לשירותכם

גנה תשמח לספק לכם תוכנה לניהול עסק ולהתאים אותה במדויק לצורכי העסק שלכם. באמצעות התוכנה תוכלו להיות בטוחים שכל נתוני העסק שלכם נשמרים על גבי מערכת יציבה וחזקה, שתאפשר לכם לקבל בכל רגע נתון את כל המידע שאתם צריכים, ולפעול בהתאם לדוחות שתפיקו ממנה.


ביקורות והמלצות בגוגל..

Share by: